Nasi partnerzy

Odwiedź nas

Kontakt

 +48 58 620 21 04

 biuro@salomon.net.pl

ul. Starowiejska 41-43
    81-363 Gdynia

AUDYTY

Audyt ubezpieczeniowy jest doskonałą okazją, by wspomóc rozwój przedsiębiorstwa, zminimalizować ryzyko szkód, sprawdzić czy aktualne rozwiązania działają prawidłowo, czy majątek jest prawidłowo zabezpieczony, jak wygląda komunikacja między pracownikami w razie nieprzewidzianych zdarzeń oraz ostatecznie znalezienie wszystkich słabych punktów działalności i zabezpieczeń stosowanych przez przedsiębiorcę.

 

Audyt ubezpieczeniowy, tzw. survey, który ma miejsce przed przedstawieniem oferty ubezpieczenia, obejmuje wszystkie aspekty zarządzania ryzykiem i sytuacjami kryzysowymi w firmie.

 

Jak wygląda analiza zagrożeń?

W procesie oceny uczestniczą zawsze eksperci o szerokim doświadczeniu w branży, w której działa przedsiębiorstwo. Posiadają oni wiedzę i doświadczenia płynące z oceny ryzyka i szkód występujących w danej gałęzi gospodarki.

Zwykle wykonywana jest wizytacja firmy, podczas której inżynierowie oceny ryzyka zapoznają się z:

  • procesami technologicznymi,
  • maszynami i urządzeniami,
  • systemami zabezpieczeń,
  • dokumentacją techniczną.

Sprawdzają też zgodność procedur i narzędzi ze stanem wskazanym w dokumentacji. Niektórzy ubezpieczyciele proponują przeprowadzenie testów, np. audytów termowizyjnych, mających wykazać, w których miejscach istnieje największe ryzyko pożaru lub testów penetracyjnych sprawdzających, czy istnieją luki w infrastrukturze teleinformatycznej firmy, które mogłyby zostać wykorzystane do cyberataku.

Poważne przedsięwzięcie 
 

Audyt w firmie to zawsze poważne przedsięwzięcie dlatego na każdym etapie staramy się aby przebiegał sprawnie i nie zakłócał procesów w przedsiębiorstwie. Raport po zakończonym audycie pozwoli sprawnie przeprowadzić postępowanie ofertowe i ostatecznie zaaranżować ubezpieczenie dające optymalną ochronę przed skutkami nieprzewidzianych zdarzeń.