SPECJALISTA (MANAGER) DS. UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH
O NAS
Jesteśmy firmą rodzinną, która od ponad 30 lat wspiera przedsiębiorców i zajmuje się kompleksowym zarządzaniem ryzykiem naszych Klientów w zakresie wszelkich ubezpieczeń majątkowych, finansowych, osobowych i życiowych.
Wszystkie wartości, którymi posługujemy się w naszej pracy, zostały przekazane z pokolenia na pokolenie. Dziś możemy poszczycić się niesłabnącym zaangażowaniem i wysoką skutecznością działań.
NASZE WARTOŚCI
OFERUJEMY:
- Stabilne zasady współpracy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/B2B
- Pracę stacjonarną i zdalną
- Atrakcyjny system premiowania za realizację celów (system prowizyjny, premie kwartalne)
- Bezpośrednią współpracę z Zarządem Firmy
- Możliwość rozwoju kariery w jednej z najbardziej doświadczonych firm brokerskich w Trójmieście
- Możliwość opracowywania i wdrażania własnych pomysłów, usprawnień w procesie
- Wyzwania i możliwość samorealizacji
- Przyjazną atmosferę
- System szkoleń wprowadzających do pracy w firmie
- Pracę w doświadczonym zespole Specjalistów
- Pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, karta Multisport)
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Prowadzenie strategicznych działań sprzedażowych dla firmy w obszarze Ubezpieczeń Majątkowych
- Zarządzanie kluczowymi projektami dla firmy
- Aktywny udział w budowaniu i wdrażaniu strategii dla klientów w sektorze Ubezpieczeń Majątkowych
- Współpraca i codzienna komunikacja z klientami i partnerami biznesowymi
- Przeprowadzanie wstępnej i cyklicznej weryfikacji klienta (analiza stanu faktycznego)
- Analiza rynku i działań konkurencji
- Prowadzenie strategii komunikacji skierowanej do potencjalnych, nowych klientów
- Weryfikacja efektywności działań
- Raportowanie wyników bezpośrednio do Zarządu Firmy
- Kreowanie i umacnianie pozytywnego wizerunku firmy
- Rozwijanie działu Ubezpieczeń Majątkowych
- Wspieranie całego zespołu i dzielenie się wiedzą z zakresu Ubezpieczeń Majątkowych
OCZEKUJEMY:
- Wykształcenie wyższe, preferowane studia prawnicze lub ekonomiczne
- Minumum 3-5 lat doświadczenie w pracy jako Specjalista Majątkowy
- Dobra znajomość specyfiki branży finansowej/ubezpieczeniowej
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
- Doświadczenie w sprzedaży B2B w branży ubezpieczeniowej/finansowej
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Znajomość języka angielskiego jako plus
- Kreatywność, komunikatywność, otwartość
- Zorientowanie na pracę w zespole
- Skupienie na osiąganiu celów sprzedażowych
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Prawo jazdy kat B
CZAS ROZPOCZĘCIA PRACY:
- 1.10/11.2024
ZACHĘCAMY DO KONTAKTU:
- Tel. 794 416 343
- rekrutacja@salomon.net.pl